پاسخگویی فوری شهرداری به درخواست‌های شهروندان| ایمن‌سازی خط عابر پیاده کمتر از ۴۸ ساعت 1397/9/18

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، دکتر سیدمحسن پورسیدآقایی در جریان بازدید از سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ به ۱۰۷ درخواست شهروندان تهرانی رسیدگی کرده و دستوراتی برای اجرایی شدن برخی مطالبات صادر کرد. در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۸۸۸و درخواست ایمن‌سازی خط عابر پیاده خیابان شوش(مقابل مجموعه کارگران راه آهن)، معاون شهردار دستور داده بود این درخواست هر چه سریعتر اجرایی شود. این شهروند در تماس تلفنی با معاونت حمل و نقل و ترافیک، از سرعت عمل شهرداری در اجرایی کردن درخواستش تقدیر و تشکر کرد و خواستار نصب میله‌های عبور ویلچر در این خط عابر شد که این درخواست نیز در حال بررسی است. از جمله درخواست‌های مهمی که از طریق سامانه ۱۸۸۸ در حوزه حمل و نقل و ترافیک مطرح شد می‌توان به وضعیت ایستگاه‌های اتوبوس، تأخیر اتوبوس، اتوبوس‌های فرسوده، مشکلات مربوط به پل عابر پیاده، یک طرفه کردن خیابان، درخواست علائم ترافیکی و مشکلات طرح ترافیک اشاره کرد.

درخواست یکی از شهروندان تهرانی درخصوص ایمن‌سازی خط عابر پیاده خیابان شوش با دستور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری در کمتر از ۴۸ ساعت انجام شد.

print
rating
  نظرات